Yönetim Bilgi Sistemleri Müdürlüğü

Yeni Öğrenci Bilgi Sistemi - OASIS Hakkında

Değerli Öğrencilerimiz,

2018 - 2019 eğitim öğretim döneminde sizleri yeni OASİS ve OASİS mobil uygulaması ile karşılamak istedik. Yönetim Bilgi Sistemleri Müdürlüğü olarak üzerinde çalıştığımız yeni sistemin en büyük geri bildiricileri / testçileri siz kullanıcıları olacaksınız.

Eski sistemde var olan aksaklıkları ve sizlerin iyileştirme taleplerinizi dikkate alarak oluşturulan yeni sistemi 03 Eylül 2018 tarihi itibariyle kullanmaya başladınız. Sisteme girdiğinizde sol üst tarafta bulunan menüden ders seçimi ekranına girerek sistemde Ders Kayıtlarını test edebilirsiniz. Sistem şu an test verileri yüklü sürümü olarak sizlerin kullanımına açılmış olup, yaşadığınız aksaklıklar yönünde iyileştirmelerden sonra sizlere sunulacaktır. Bu nedenle yapmış olduğunuz ders seçimleri sadece sistemi test amaçlı olup, kayıtlar öncesinde silinecektir.

İlk kez OASIS'e giriş yaptığınızda bir defaya mahsus "Kullanıcı Sözleşmesi" karşınıza çıkacaktır. Bu sözleşmeyi okuyup onayladıktan sonra güvenlik sebebiyle bir defaya mahsus şifrenizi ve pin kodunuzu değiştirmeniz istenecektir. Son olarak da sizlere daha rahat ulaşabilmek için cep telefonu ve e-posta bilgilerinizi doldurmanız gerekmektedir. Yaratmış olduğunuz yeni şifreniz ve pin kodunuz geçerli olacaktır.

Başarılı bir akademik yıl dileriz.

Yönetim Bilgi Sistemleri Müdürlüğü

 

Ders Kayıtları

 

 

(OASIS'e İlk Defa Giriş Yapacaklar İçin) Aktivasyon İşlemi


Yeni OASIS'e Giriş

Görüş ve önerilerinizi ybs@ieu.edu.tr adresine bildirmenizi rica ederiz.