Öğrenci Bilgi Sistemi - OASIS
OASIS, modüler bir yönetim sistemine sahip, tüm bölümlerin yönetimlerinin kendi içerisinde yapmasına olanak veren ve bu yapıların birleşerek sistemin ana hatlarını oluşturduğu modüler bir Öğrenci Bilgi Sistemidir.
OASIS (Organizational & Administrative Student Information System), öğrenci bilgi sistemi anlayışına yeni yaklaşımlar getirmektedir. Tamamen Web tabanlı oluşturulan sistemde, ders kayıtları, not girişleri, transkript alma vb. gibi işlemlerin yanı sıra, SMS ile bilgilendirme (not, devam sorgulama), Mobil Cihazlardan ve Cep telefonlarından da erişim gibi yenilikçi yaklaşımlar da yer almaktadır.
Yönetim Bilgi Sistemleri Müdürlüğü tarafından yürütülen ve 2007 Şubat ayında başlayan proje, 2008 Eylül ayında tamamlanıp devreye girmiştir. Şu ana kadar OASIS’in kullanıcı giriş işlemleri tamamlanmış (halen okumakta olan tüm aktif öğrencilerimiz ve , akademik birimlerin ve öğrenci işlerinin yetkileri tanımlanmış durumdadır. Altyapısı kurulan sistemde, güvenlik mekanizmaları oluşturulmuş ve kademeli olarak devreye girmiştir. Bu süreç boyunca aşağıdaki işlemler/modüller gerçekleştirilmiştir :
OASIS MODÜLLERİ
Ana Oasis Modülü
- ÖSYM’den kazanan öğrencilerin bilgilerinin aktarılması , LYS , EK kontenjanla Dikey Geçişle gelen öğrenci bilgilerinin aktarılması.
- İlk Kayıtlanma Formları
- Lisans Kayıt Yenileme İşlemleri
- Danışman Onaylama İşlemleri
- Danışman Atama ve Yönetimi
- Derslik Girişi, Derslik Programları
- Derslik Rezervasyon Programı
- Lisans Final Sınav Listelerinin Oluşturulması
- İkinci Yabancı Diller Final Sınav Listelerinin Oluşturulması
- Not Girişleri
- Devamsızlık giriş yönetimi
- Detaylı devamsızlık görüntüleme
- Ders Tanımlama
- Müfredat Girişleri
- Yıllık Derslerin girişleri
- Derslerin Gün saat girişleri.
- Öğretim üyesi tanımlanması.
- Öğretim Üyelerine ders atama
- Öğrencilere ders atama
- Derslik haftalık programı
- SMS ile bildirim
- Grade Card
- Topu listeler
- Diploma
- Sertifika
- Transkriptler
- Öğrenci Belgeleri
- Askerlik belgeleri
- Diploma
- Diploma Eki
- Raporlar
- İstatistikler
- Eshot (Şehir ulaşım kartı için ) on-line öğrenci durumu sorgulaması
- Öğrenci ekranlarından belge taleplerinde kredi kartı ile ödeme işlemleri
- İlişik Kesme İşlemleri
- Mesajlaşma İşlemleri
- Proje ve İş Takip Yönetim Sistemi
Finansal İşlemler Modülü
- Öğretim Ücretleri oluşturulması (Kimlik ücretleri, Diploma ve Kep ücretleri) Anlaşmalı Banka sistemine uygun dataların oluşturulması ve yüklenmesi.
- Ödeme Bilgilerinin bankadan online OASIS’e geri yüklenmesi.
- Netsis Programına (Muhasebe birimi programı) Tahsilat bilgileri aktarılması
Oryantasyon Modülü
- Oryantasyon derslerinin ve ders programlarının girişleri.
- Öğrencilerin Oryantasyon için kayıtlanmaları.
- Listeler.
Öğrenci Konsey Seçimleri Modülü
- Aday Girişleri
- 1., 2. ,3. Tur Oy kullanım ekranı
- Kazananların Oyların Görüntülenme ekranları.
Enstitü (Yüksek Lisans, Doktora) Modülü
- Yüksek Lisans Kayıt Yenileme işlemleri
- Koordinatör Onaylama İşlemleri
- Koordinatör Atama ve Yönetimi
- Not Girişleri
- Devamsızlık giriş yönetimi
- Detaylı devamsızlık görüntüleme
- Ders Tanımlama
- Müfredat Girişleri
- Yıllık Derslerin girişleri
- Derslerin Gün saat girişleri.
- Öğretim üyesi tanımlanması.
- Öğretim Üyelerine ders atama
- Öğrencilere ders atama
- Derslik haftalık programı
- SMS ile bildirim
- Grade Card
- Topu listeler
Hazırlık Programı Modülü
- Not Girişleri
- Devamsızlık giriş yönetimi
- Detaylı devamsızlık görüntüleme
- Ders Tanımlama
- Müfredat Girişleri
- Yıllık Derslerin girişleri
- Derslerin Gün saat girişleri.
- Öğretim üyesi tanımlanması.
- Öğretim Üyelerine ders atama
- Öğrencilere ders atama
- Derslik haftalık programı
- SMS ile bildirim
- Grade Card
- Topu listeler
- Yabancı Diller Hazırlık İşlemleri
Anket Modülü
- Öğretim Üyesi Ders Değerlendirme Anketleri
- Hazılık Öğretim Üyeleri değerlendirme Anketleri
- Hazılık Sistem değerlendirme Anketleri
- Genel Memnuniyet Anketleri
- Yurt Anketleri
- Mezuniyet Anketleri
- Öğrenci Görüşleri
Mezun Öğrenci Modülü
- Mezunlar Veritabanı Yönetim Sistemi
- Öğrenci Andaç Girişleri
- Öğrenci CV Bankası
- Mezuniyet Töreni Başvuru Formu
Akademik Personel Bilgi Sistemi Modülü
- Akademik Bilgi Sistemi ve Raporlamaları
2013 itibari ile, Öğrenci, Öğretim Görevlisi, Öğrenci İşleri ve diğer yönetici tipleri olmak üzere 10000’in üzerinde kullanıcının aktif olarak yer aldığı ve 700’ün üzerinde kullanım ekranına sahip bir yapıdır.
OASIS giriş ekranlarına buradan ulaşabilirsiniz.
HABERTÜM HABERLER
Göztepe Gürsel Aksel Stadyumu'nda Mezuniyet Coşkusu
Göztepe Gürsel Aksel Stadyumu, 2022-2023 mezuniyet törenlerine ev sahipliği yaparak mezun öğrencilere unutulmaz bir gün yaşattı. ...
İzmir Ekonomi Üniversitesi'nde Kulüplere Kolay Ulaşım: Online Kayıt Sistemiyle Başvurular Artık Daha Hızlı ve Daha Kolay
İzmir Ekonomi Üniversitesi, öğrencilerin çeşitli ilgi alanlarına yönelik kulüplere katılımını teşvik etmek ve bu süreci kolaylaştırmak amacıyla yeni bir online ...
NetRegister ile Akıllı Cihazlarınız için Hızlı İnternet Kayıt İşlemleri
İzmir Ekonomi Üniversitesi, öğrencilerin ve personelinin kampüs içindeki akıllı cihazlarını hızlı ve kolay bir şekilde internete bağlamalarını sağlayan yeni bir ...
Mezun Bilgi Sistemi
İzmir Ekonomi Üniversitesi, iş dünyasının kalifiye çalışan arayışına Mezun Bilgi Sistemi’yle çare olacak. Güncel eğitim ve iş bilgilerini sisteme giren ...
YURT BİLGİ SİSTEMİ
Günümüz ekonomisindeki artan iş gücü her geçen gün çalışanlara daha fazla strese sebep olmakta. Sürekli kendini yineleyen, şirket bir önceliği ...
AKADEMİK PERSONEL BİLGİ SİSTEMİ
Akademik Personel Bilgi Sistemi websitesi, (https://people.ieu.edu.tr/), yenilenen ve mobil cihazlarla uyumlu tasarımı ile yayındadır. ...
HİZMET KALİTESİ ANKETİ
Öğrencilerimize sunulan hizmet kalitesinin artırılması amacıyla, Akademik Değerlendirme Kalite Geliştirme Kurulu tarafından hazırlanan anketler hizmete girmiştir. ...
AKILLI KAMPÜS
2015-2016 akademik yılında üniversitemiz ‘eğitimde mükemmellik’ stratejik hedefi çerçevesinde Blackboard Learn ile işbirliğine başlamıştır. ...